Forfatter: Lars Mæhle

Barnehagekrim: Mysteriene i Kråkeslottet barnehage

Av: Lars Mæhle
Emneknagger: KrimSpenningBarnehagekrim
Leon og Live sover aldri!
Bokklubbpris kr 200,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 200,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!

Det er en mørk og stormfull kveld. I Kråkeslottet barnehage skal de ha overnattingsfest. Alle barna, Elin og Sven Ingvar skal sove i barnehagen. Barna har også med hvert sitt kosedyr. Da blir det ikke riktig så skummelt å sove borte. Nei, vent litt. Hvor er Bruno, kosebamsen til Mario? Mario er utrøstelig, men Leon og Live tar saken. Men denne gangen klarer de ikke å løse mysteriet. For alle barna må legge seg. Og så er det liksom litt … mørkt? Og ute uler vinden. Hvordan skal dette gå? Uten kosedyr?