Forfatter: Gunilla Bergstrøm
ISBN: 9788202360641

Albert Åberg leker med ord

Av: Gunilla Bergstrøm

Albert Åberg leker med ord passer for barn som har begynt å interessere seg for bokstavene.

Her får vi være med når Albert baker pepperkakebokstaver, lager rim, skriver lister og klipper ut bokstaver fra pappas aviser.

Mange barn kjenner Albert Åberg. Den lille gutten med det store hodet og ikke så mye hår. Albert bor sammen med faren sin i en høyblokk på et sted som kan være hvor som helst i verden.

Bøkene om Albert Åberg er blant de mest kjente og leste bøkene for små barn i Norge.