Forfatter: Eric Carle
Utgivelseår: 2017
Innb: Innbundet
ISBN: 9788205500655

Den lille musa leter etter en venn

Av: Eric Carle
Emneknagger: DyrVennskap
Eric Carles vennskapsklassiker

Eric Carles vennskapsklassiker om den lille musa vil bare ha noen å leke med. Så da han ser en hale, håper han at den kanskje er festet til hans nye venn. Men det skal ganske mange haler til før han endelig lykkes.

Eric Carle er en av verdens mest populære barnebokforfattere. Han har illustrert over 70 bøker som har oppnådd et samlet salg på over 130 millioner bøker.