Forfatter: Lisa Mannberg
Utgivelseår: 2018
Innb: Heftet
ISBN: 9788273911964

Lek i stedet for krangel

64 leker for å forenkle hverdagen med barn

Av: Lisa Mannberg
Bokklubbpris kr 148,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 148,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!
«Stående foran to hylende unger som ligger på gulvet i gangen,  prøver jeg fortvilet å komme på den mest slagkraftige trusselen eller  den mest sukkersøte bestikkelsen. For uten trusler eller bestikkelser  – hva kan jeg ellers finne på? Hva slags alternativer har jeg?»

Lek i stedet for krangel er en praktisk inspirasjonsbok for hvordan  du som voksen kan skape en morsommere og mindre konfliktfylt hverdag sammen med barn – ved å leke mer! Barns lyst til å  leke er en overlegen drivkraft for å lykkes med nødvendige  gjøremål, sammenlignet med alle former for trusler,  bestikkelser eller forklaringer. Her får du 64 leketips  jevnt fordelt på åtte ulike hverdagssituasjoner.  Få hjelp til å rekke barnehagen i tide, ha  hyggelige måltider, vaske håret, få tatt  oppvasken og til slutt – å lykkes med  den spennende leggetidfinalen.

Stig inn i barnets magiske verden,  og forvandle hverdagen til et  eventyr fylt av lek!