Forlag:  Pedagogisk Forum
Utgivelseår: 2024 (1. utgave)

Barnehageboka 2024/2025

Emneknagger: BarnehageadministrasjonLek
Barnehageboka er barnehagefolkets personlige almanakk. med god plass til å skrive inn avtaler, møter og notater. Dag for dag.- uke for uke - hele barnehageåret.
Ved kjøp av 4 eller flere: kr 165,00
Forhåndsbestill boken
På lager: 01.05.2024

Lekeombud Terje Melaas har laget utviklingsverktøyet til årets utgave av Barnehageboka. Det heter kort og godt BLI LEKEGOD og gir hele personalgruppen et felles fokus gjennom barnehageåret: Hvordan delta i og rundt barnas lek for å støtte dem i deres viktigste aktivitet?

Det følger også med korte filmer med miniforedrag av Terje Melaas. Bli lekegod med Barnehageboka og Terje Melaas!