Forfatter: Vegard Eines
Forlag:  Pilar forlag
Utgivelseår: 2023 (1. utgave)

Pedlederns metoder

tre steg til et enklere småbarnsliv

Av: Vegard Eines
Emneknagger: Oppdragelse
Pedledern har tatt Norge med storm! Nå har han endelig samlet alle sine beste tips i bokform. Forlag: Stories of tomorrow AS

Pedledern har tatt Norge med storm! Nå har han endelig samlet alle sine beste tips i bokform. I Pedlederns metoder får du velprøvd metodikk og mange triks utviklet i arbeid med over 1500 barn i 40 barnehager. Hvordan få slutt på sutring? Hva gjør jeg når barnet klikker? Hvordan få barna raskere ut av døra? Som småbarnsforeldre står man overfor en konstant balansegang mellom å opprettholde en god relasjon med barna og samtidig få dem til å gjøre det vi vil. I denne boken viser Vegard Eines, pedagogen og Instragram-fenomenet kjent som @Pedledern, tre enkle steg for mer harmoni i samspillet med barn. Den perfekte boken til alle som jobber med eller har barn, og hvem vet, kanskje noen av metodene fungerer på voksne også?

Bla i boken (åpnes i nytt vindu)